Support

På EDPs Kvalitets-, Dokumentations- och Supportavdelning (KDS) arbetar ett 40-tal personer. De finns till hands för alla frågor som uppstår och erbjuder snabb hjälp. I första hand svarar supportpersonalen på frågan, annars remitteras denna vidare internt för vidare utredning inom respektive program.
Du har förutom webbhjälpen tillgång till support via e-post och telefon.
När du kontaktar oss vill vi veta följande:
- Vilken kommun du ringer ifrån
- Ditt telefonnummer och e-postadress
- Vilket program gäller det
- Vilken version
- Vad problemet gäller
- Om något har hänt som kan ha orsakat problemet
- Skicka gärna en skärmdump på felmeddelandet/bilden, det underlättar i felsökandet för supportpersonalen
Telefon: 046-23 45 50
E-post: support.deb@edp.se

Hård- och mjukvarurekommendationer för EDP Future finns tillgängliga under Kundlogin på EDPs hemsida.